7 sie 2014

✼ Wyjazd ✼

                                               Hej!


To mój pierwszy post który postanowiłam opublikować. Więc przepraszam jeżeli o czymś zapomniałam.
Długo zabierałam się do tego żeby w końcu dodać jakiś post. Ale zawsze nie miałam czasu albo coś było ważniejsze. Ale teraz postaram się na bieżąco dodawać posty , zdjęcia , filmiki.
Blogowanie było dla mnie obce. Od niedawna zaczęła czytać czyjeś blogi , oglądać kanały na YouTube.
I powiem wam że mam już kilka ulubionych. Willbefineee , Lucy , Pisane Miodem , Mery&Blue. To chyba jedne z najpopularniejszy blogerek. Pewnie są też inne super ciekawe blogi o których ja nie wiem. Niektóre blogi maja więcej czytelników inne mniej. Ale każdy blog jest oryginalny i różni się od innych.
Gdy tak czytałam te posty to i we mnie obudziła się blogerka ;)

Żeby nie przedłużać: Dzisiejszym poście opowiem wam gdzie byłam na wyjeździe szkolnym.
                                             
                                      09.06-14.06 ZAKOPANE - KRAKÓW



W tym roku skończyłam gimnazjum , nie robiliśmy żadnego balu , biwaku ale Prawie cała klasa pojechała na ten wyjazd. I było supeeeeer. Ja mieszkam na Mazurach może dlatego te góralskie zwyczaje , język , widoki są dla mnie takie inne. Zazdroszczę wszystkim co mieszkają w górach. Więc dziewiątego mieliśmy przyjechać do Murzasichle tam mieliśmy noclegi. Nie były one fajne dlatego że dostałyśmy pokój 7 osobowy same dziewczyny w domku chłopaków bo w tym którym spały same dziewczyny nie było już miejsca. Do tego nie mieliśmy balkonu , a praktycznie wszyscy mieli  , nasze okno otwierało się tylko kilka centymetrów. Tylko my w całym domku mieliśmy łazienkę na korytarzu a najgorsze były drzwi ponieważ wszyscy mieli nowe tylko my drewniane stare + jak się je zamknęło otworzyć można je było z zewnętrznej strony. Dlatego tez jak komuś chciało się do łazienki w nocy dzwoniło się po wychowawcę. 
Ale tak po za tym wyjazd się udał. Byliśmy w dolinie chochołowskiej , na Krupówkach i Gubałówce.
Spływaliśmy Dunajcem i zwiedzaliśmy Zakopane. W drodze powrotnej zwiedziliśmy Kraków.
A to kilka zdjęć z wycieczki:








                   Pierwszy plan : Po prawej Klaudia po lewej ja Drugi plan : Karol hahahahahah xd

 









  


A wy gdzie byliście na wakacjach ? 
Macie jakieś swoje ciekawe miejsca?





41 komentarzy:

  1. Bardzo fajne miejsce;) Ja wakacje spędzam na wsi.

    honey-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje , zajrzę do ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)
    Cudownie jest w Zakopanem ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog się zapowiada. Zaobserwowałabym alegro nie mam tu konta :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja niestety w tym roku nigdzie nie wyjeżdżam :)
    http://foreverwithmyfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! :) Ja wakacje spędzam w domu.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Ja byłam nad morzem.
    http://kinga-kiinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej ! Cudowne zdjęcie! Uwielbiam Zakopane :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. och! uwielbiam Zakopane i cieszę się za każdym razem kiedy tam jestem :)
    piękne zdjęcia. :)

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nigdzie nie byłam, ale niedługo jadę do Bułgarii :)
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne zdjęcia,ja z klasą byłam w Bieszczadach :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam już na Kefalonii i było świetnie.
    Widzę, że dopiero zaczynasz i zaobserwowałam twojego bloga. Masz bardzo ładny wygląd bloga, widać, że się postarałaś. Życzę powodzenia :)
    PS. Wyłącz weryfikację obrazkową, bo to bardzo denerwuje ;)

    http://sopose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety w moim życiu skończył się okres szkolny, a co za tym idzie wakacyjny tak więc nie mam już tyle czasu wolnego. Zazdroszczę, bardzo!
    Buziaki, Michalina.
    www.soinspiring.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że mi się nie udało nigdzie pojechać w te wakacje.
    Ale dobrze, że chociaż Ty skorzystałaś z ciepła i wakacji! :)

    ►HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM◄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno jeszcze gdzieś wyjedziesz :) super blog :)

      Usuń
  16. mi sie udało pojechać na obóz do Bułgarii :D
    może obs/obs? zacznij i daj znać u mnie :*
    może w następnym poście napiszesz o swoim najlepszym wspomnieniu z dzieciństwa?
    pozdrawiam ♡nakioo.blog -klik♡

    OdpowiedzUsuń
  17. heh, też tam byłem i to nawet w tych samych miejscach.

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. ale świetne zdjęcia :)

    obserwujemy?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że wyjazd bardzo się udał. Bardzo lubię Zakopane tak jak i Kraków :)
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia:)

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj mojego bloga i napisz pod postem,
    a ja na 100% zrobię to samo:)
    http://justhappyintheclouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny wygląd bloga i ciekawa notka ;)
    Zajrzysz do mnie ? Możesz zaobserwować ;) ( ja się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post, pisz takich więcej bo naprawde ci wychodzą! + śliczne zdjęcia!;*
    może w następnym poście opiszesz swój idealny dzień?

    jugii.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje napewno dodam taką notkę nie wiem kiedy ale super pomysł. zaobserwowałam :)

      Usuń
  23. Bardzo fajny post :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu,ja również dopiero zaczynam. Obserwujemy? - http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie, że założyłaś bloga i też próbujesz! Życzę sukcesów i powodzenia w dalszym blogowaniu :* Swoją drogą robisz śliczne zdjęcia. Myślę, że będziesz naprawdę dobrą blogerką! Wystarczy tylko czasu. A ja w tym roku byłam nad morzem i pierwszy raz w życiu miałam pogodę haha!

    Zapraszam ♥ inspire-someone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja byłam and morzem, w Karwii<3

    ✿nochanel.blogspot.com✿
    Twój blog jest genialny. Jeśli spodoba Ci się mój blog to zaobserwujemy siebie nawzajem?//daj znać u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy miesiąc w górach, a teraz w domu :)

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne zdjęcia :)

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ja też w tym roku skończyłam gimnazjum, ale my mieliśmy i wycieczkę i dyskotekę. ;) dwa cudowne dni we Wrocławiu. ;) świetne zdjęcia, uwielbiam Kraków.
    http://lifetastesgreattt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia! :)

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. pamiętam jak ja chodziłam tymi drogami, haha :) ładne zdjęcia ;)
    skomentujesz? będzie mi bardzo miło :)
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. W te wakacje ja malo wyjeżdżam:-/
    Uwielbiam Kraków ♡

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Moja babcia ma takiego psiaka tylko, że suczkę.:) Świetna wycieczka, też bym taką chciała.:D Pewnie, że obserwujemy, zacznij i daj znać.:)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń