18 sie 2014

Avon ♥

Na pewno kiedyś choć raz słyszeliście o firmie Avon. A jeżeli nie to możecie się dowiedzieć w tym poście co to jest za firma,  co sprzedaje i jak można współpracować z tą firmą. Postanowiłam napisać post o tej firmie ponieważ większa połowa moich kosmetyków pochodzi z Avon, co oznacza że naprawdę ją lubię i gdy tylko mam jakąś okazje zamawiam coś. Opowiem wam moją przygodę z firmą która jest znana w ponad 100 krajach. Istnieje od 127 lat i ma około 6,4 milinów konsultantek. Teraz pytanie co to jest konsultantka? Jestem pewna że większość z was zna jakieś konsultantki. To może być wasza mama , babcia , ciocia , koleżanka albo po prostu znajoma ze szkoły albo pracy. Konsultantką/tem  może zostać każdy dziewczyna/chłopak ale musi osiągną pełnoletność. Dlatego ja nie jestem konsultantką ale jest nią moja mama i razem się tym zajmujemy. Konsultantka Avon to osoba która zbiera zamówienia od klientów. Klientów można pozyskiwać na portalach społecznościowych , w pracy , w szkole , sąsiedztwie , można otworzyć swój własny sklep online. To super opcja dla mnie bo i tak zamawiam co miesiąc jakieś kosmetyki a teraz jeszcze na tym zarobie i dostane prezenty. Od kwoty zamówień jaką nazbieracie w danej kampanii odlicza się upust w zależności ile nazbierałyście :
                                         15 %      od     0   do        159.99
                                         20%       od  160  do        259.99
                                         25%       od  260  do        559.99
                                         30%       od  560  do        1056

                                                                                           I tak dalej ...
Czyli jeżeli zbierzecie zamówienia na łączną kwotę 360 zł  to 25 % kwoty jest dla was ( około 80 zł ) + do tego prezent. Wydaje mi się ze się opłaca i daje ogromną satysfakcje. Jeżeli chcecie zostać nowymi konsultantkami wystarczy wejść TUTAJ wpisać dane. A oddzwoni do was pani która wszystko wam wytłumaczy. Dlatego jeśli ktoś jest zainteresowany to śmiało wchodzić na stronę bo to nic nie kosztuje i nic nie tracicie ,  ja to zrobiłam i jestem bardzo zadowolona , właśnie kilka dni temu przyszła pierwsza paczka. I muszę wam powiedzieć że w mojej pierwszej kampanii maiłam trochę klientek. Wszystko załatwiacie na stronie AVON , składacie zamówienia , macie specjalne oferty internetowe. Firm  ma naprawdę super kosmetyki i promocje. Ja się przekonałam. :)






Mam nadzieję że post wam się spodobał. nie rozpisywałam się za dużo żeby nie przedłużać.
Następny post będzie miał tytuł : DIY czyli zrób to sam ( wianek ).


Może macie jakieś swoje pomysły na posty ?



7 komentarzy:

  1. Ciekawy wpis nawet nie wiedziałem, że można współpracować z Avon <3

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Avon :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się jakoś zniechęciłam przez ankieterki do Avonu, za każdym razem gdy brałam udział w takowej ankiecie był telefon i prośba o odebrania prezentu gdzie jest próbka perfum :|
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post, jednak u mnie w ogóle te kosmetyki się nie sprawdzają ;/

    Zapraszam do mnie, jeśli ci się spodoba - zaobserwuj ♥
    http://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten olejek, nie polecam na całe ciało bo się klei :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń