27 sie 2014

Ulubieńcy Sierpnia

                                             Hej ♥♥♥
Dzisiaj mam dla was Ulubieńców Miesiąca. Od razu mówię że większość tych rzeczy  to kosmetyki. Mam nadzieje że w następnych Ulubieńcach wybiorę więcej ubrań do pokazania , dodatków albo ozdób.

Ulubieńcy Sierpnia - rzeczy które wybrałam żeby wam pokazać używałam prawie codziennie albo bardzo często. Więc teraz bardzo krótko wam je opiszę. Powiem wady i zalety niektórych nie wiem czy mam mówić ceny? Powiem też dlaczego je  wybrałam , skąd je mam i czy wam to polecam. Zapraszam :)

1.  Mineralny balsam do ciała ''Złocisty blask ''. Gdy posmarujemy nogi tym balsamem , i pozostawiamy do wyschnięcia , po czym wyjdziemy na słońce będą widoczne małe połyskujące drobinki <brokat>. U mnie te drobinki potrafiły trzymać się cały dzień. Jeżeli chodzi o nawilżenie to jest w miarę ok. nogi są gładkie. Wybrałam ten produkt bo stosowałam go prawie codziennie , jest super na lato i daje bardzo ładny efekt. Dostałam go od mamy ale jest on z Avonu. I mogę wam go polecić. ♥

2. Mineralny olejek w sprayu z połyskującymi drobinkami. Olejek bardzo ładnie rozświetla daje wrażenie bardziej opalonej skóry. Słyszałam opinię że się klei u mnie się nie klei , skóra po zastosowaniu jest gładka. Jedynie to co bym w nim zmieniła to zapach. Bo ja lubię bardziej słodkie. Gdy trzymam buteleczkę w ręku to widzę te drobinki bardzo ładnie one wyglądają mieszając się ze sobą. Wybrałam go dlatego że ja lubię stosować olejki na nogi , ręce gdy jest ciepło i są wakacje. Zamówiłam go z Avonu. W promocji można go dostać za około 12 zł. Jeżeli szukacie olejku na lato żeby dawał efekt zadbanej skóry to mogę wam go polecić. ♥



3.Nawilżający żel pod prysznic. Powiem wam szczerze że nigdy przedtem nie przepadałam za kosmetykami które miały coś z cytryny , porostu nie lubiłam kremów cytrynowych. Dla mnie miały brzydki zapach. Ale jak powąchałam ten żel to postanowiłam że zamówię sobie jeszcze mgiełkę do ciała. Super zapach cytrusy i mandarynka. Jak widzicie już mi go mało zostało i zastanawiam się czy by nie zamówić drugiego. Mam go z Avonu i w promocyjnej cenie można go nawet dostać za około 7 zł. Ma 250 ml czyli jest średniej wielkości. Wybrałam go dlatego że ma bardzo świeży zapach cytrusów który polubiłam. Bardzo dobrze sprawdzał się w lato ale myślę ze na zimę też będzie dobry. Mogę wam go w 100% polecić . ♥

4.Olejek do opalania. Wspomagający opaleniznę olejek  towarzyszył mi na każdym wyjedzie nad jezioro. Rzeczywiście po pierwszym użyciu było widać efekty jego działania. Ja jak się opalałam byłam  cała czerwona dopiero jak wróciłam do domu było widać że  skóra zrobiła się znacznie ciemniejsza. Ma bardzo ładny migdałowy zapach. Wygodny aplikator. I jestem z niego zadowolona. Mój kolejny kosmetyk z Avonu. Wydaje mi się że jego cena to około 20 zł. Ale nie jestem pewna. Jest moim ulubieńcem dlatego że przez całe wakacje brałam go wszędzie ze sobą. Mogę wam go polecić ♥

5.Spray na komary i kleszcze. Trafił do moich ulubieńców tylko dlatego że używała go codziennie jak wychodziła gdzieś wieczorem. Pisze na nim ze skutecznie odstrasza komary i kleszcze ale czy ja się nim wypsikałam czy nie to i tak strasznie mnie komary gryzły. Można go kupić chyba w każdym sklepie. Jego cena to 10 zł. Nie wiem czy mam go wam polecać bo tak naprawdę często go używałam ale nie było żadnych efektów. Może wy macie podobny przypadek?♥



6. Krem glicerynowy do rąk i paznokci "Wiśnia Japońska". Lekki do codziennej pielęgnacji zniszczonych dłoni i  paznokci. Intensywnie nawilża co można zauważyć po pierwszej aplikacji. Ma bardzo ładny i delikatny zapach. Wyrównuje koloryt dłoni. Zawartość kremu to 50 ml. Jest bardzo mały i mieści mi się do każdej torebki. Nie jest wodnisty. Kupiłam go w  Rossmannie za 2,50 zł. Bardzo tani , mały i dobrze działający krem do rąk. Polecam wszystkim ♥


7. Szybkoschnący lakier do paznokci. Ja nigdy nie mam czasu na malowanie paznokci a lakier szybkoschnący to idealna opcja na lato gdy ciągle jesteśmy w ruchu.  Intensywny różowy kolor pasuje do wielu outfitów. Dostałam go od mamy , ale z tego co wiem kosztował jakoś 5 zł.Polecam ten lakier u mnie bardzo długo trzyma się na paznokciach ♥



8. Bransoletka z czarnymi różyczkami. To chyba moja ulubiona bransoletka. Noszę ją do szkoły i w ogóle wszędzie. Kupiłam ją rok temu na wakacjach we Włoszech. Byłam na Calabrii w mieście Badolato marina. Był ktoś tam ? I jak ktoś tam był albo na jakiejkolwiek innej plaży to wie że po plażach chodzą , nie wiem kto to murzyni arabi i sprzedają różne rzeczy ja kupiłam tą branzoletke za około 3€. Poleca wam ją ale nie wiem czy taką  znajdziecie. ♥

9.Bransoletka zrobiona z rzemyków. Kupiłam ją na molo w Giżycku za 6 zł i szybko mi się rozwaliła ale skleiłam ja na super gllu i działa. Bardzo ładna bransoletka,tez jedna z moich ulubionych. Jednak nie wiem czy wam ją polecić bo szybko się rozwala.

10. Pozostałe dwie bransoletki też kupiłam rok temu we Włoszech. Tylko że one zostały zakupione na bazarku. Za każdą zapłaciłam 1 €. Od razu mi się spodobały. Je również często nosiłam przez wakacje. Polecam wam tego typu bransoletki takie same widziałam tez w Polsce. ♥




  

Na koniec posta pokażę wam zdjęcie wszystkich ulubieńców. Ponieważ dodałam  do nich jescze 2 bluzki i naszyjnik z prawdziwych bursztynów. Te trzy rzeczy dostała nie wiem skąd są :)




                                 Zapraszam do obserwowania bloga. 
           Macie jakieś ciekawe posty bo z chęcią jakieś poczytam ? 

28 komentarzy:

  1. Fajne kosmetyki, a spray na komary w te wakacje był chyba jednym z najczęściej używanych :)

    Zaobserwowałam i liczę na rewanż http://queen-of-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką samą bransoletkę -tą pomarańczową...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten krem do rąk !:)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten sam olejek z drobinkami, u mnie rowniez sie nie klei i dodam, że ladnie od niego mozna sie opalic! ;)

    http://maadziiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam kręk do rąk, jest genialny <3
    http://mylittlelifetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mialam ten sam zel i bylam zadowolona :) w wolnej chwili zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie też na komary działa taki pryskacz z firmy Ziaja też do ok. 4 godz i jest bezzapachowy :)

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką bransoletkę tą pomarańczową tylko turkusową :D
    http://julajulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten sam krem do dłoni i paznokci z "cztery pory roku" i prześlicznie pachnie :3
    http://julieeettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post ;)
    co powiesz na wzajemną obserwacje?
    http://adajejwypada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super post, ja rowniez uzywalam tego balsamu z brokatem :) Moze obserwacja za obserwacje? dopiero zaczynam i przydalo by mi sie kilku obserwatorow na start :) ja juz obserwuje :) http://furmanczyk.blogspot.com/ <----------------

    OdpowiedzUsuń
  12. Umie ktoś zrobić , takie kółka z linkiem do facebooka , twittera , aska? Pomógł by mi koś ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten krem do rąk jest naprawdę dobry ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za marką Avon, ten krem 4pory roku jest świetny :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takiego typu bransoletki ♥
    Też posiadam krem do rąk z tej firmy i jestem bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam ;*
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały różowy lakier! <3 również obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś ten krem do rąk ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ZRÓB BACK TO SCHOOL- AKCESORIA, KSIĄŻKI KTÓRE KUPIŁAŚ DO SZZKOŁY :)

    OdpowiedzUsuń
  19. spoko rzeczy prawie wszystkie z avonu wyprobowalam co u ciebie widze:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się czarna bransoletka, a żele z Avon są świetne.
    http://jagodowasztuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten żel muszę sobie kupic go wyprobowac ;)

    Obserwuje i liczę na rewanż :)

    kreatywnie-w.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ta bransoletka z różyczkami jest świetna ;) Obs za obs? daj znać na moim blogu agatabloginlovewithdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. hej, masz świetnego bloga, będę cię odwiedzała częściej ;) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    pozdrawiam ;)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/09/autumn-by-sheinside.html nowa notka! zapraszam serdecznie każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w linki i baner Sheinside po prawej stronie bloga, to dla mnie ważne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Może chcesz zobaczyć moje outfitu ;) obserwuje i liczę na to samo ;). http://weerka-blog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię ten chron na komary , działa ! :)

    natalia-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne rzeczy wybrałaś :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń