22 sie 2014

DIY: Wianek z kwiatów ❀

                                        Witam wszystkich!
W poprzednim poście była mowa o pomyśle na sesje zdjęciową. Głównym bohaterem sesji był wianek. Pomyślałam że mogę wam pokazać jak robi się taki wianek. I chyba kilka z was napisało że chętnie by zobaczyło jak taki wianek powstaje. Więc dziś mam dla was : DIY czyli zrób to sam. Dziś zrobimy razem wianek który potem  możecie użyć jako ozdobę w pokoju na włosach albo prezent dla przyjaciółki.
Pamiętajcie że nie koniecznie wyjdzie wam taki sam wianek. No dobra to zaczynamy :)

                                            ♥♥♥

Na samym początku trzeba nazrywać gałązek. Można też użyć drutu ale ja chciałam żeby wianek był grubszy dlatego posplatałam ze sobą gałązki które wcześniej ładnie poucinałam. Splatamy gałązki tak żeby wszyło nam koło które będzie wchodziło nam na głowę. Przy splataniu obwiązujemy je nitką aby się siebie trzymały.



Po dopasowaniu  i spleceniu takiego okręgu , zabieramy się za ozdabianie. Potrzebne nam będą kwiatki. ja swoje wzięłam z bukietu który stał w salonie. Zrobione są one z bibuły i drutu dlatego łatwo je mocować. A jeżeli w takich nie macie możecie kupić zwykłe sztuczne kwiaty tylko najlepiej żeby miały łodygę z drutu.(pamiętajcie z drutu).



Ja zrobię wianek dwu kolorowy ale wy możecie mieszać kolory i kwiatki. Następne co trzeba zrobić to przyłożyć kwiatka do okręgu i mocno zawinąć wokół ,tak żeby nie było żadnego luzu. I tak samo z resztą. Możecie robi to ściśle ale też z odstępami , według gustu :)



 
                                                       
                                   Ja zrobiłam wszystkie ściśle.



Na sam koniec. Dodałam do wianka sztuczne bazie tak żeby był jakiś urozmaicony.


      Ładnie je powkładałam miedzy kwiatki. I oto jest efekt końcowy naszego wianka.


                          A tak wygląda na głowie







♥ Mam nadzieję że post wam się spodobał.♥
Zapraszam do obserwowania mojego bloga.♥ 


Macie jakieś propozycje na następny post?





54 komentarze:

  1. Śliczny ten wianuszek *,* Zapraszam do mnie :))
    http://olaa-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny, pamietam jak za dzieciaka sie zbieralo kwiaty i robilo wianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepieknie go wykonałaś :)
    mogłabys poklikać w linki do choies w ostatniej notce na moim blogu?
    bardzo proszę, ponieważ staram się o współpracę, jeśli tak to koniecznie napisz u mnie czym mogłabym się zrewanzować :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny efekt koncowy :)
    Cud DIY!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam taką ochotę na sesje zdjęciową z udziałem takiego wianka : D . Może czas to zrealizować ? : ) . Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku ! + Obserwacja ? , daj znać u mnie : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyszedł Ci ten wianek :)
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wianuszek :)
    Ale z moimi dwoma lewymi rękami do takich robótek na pewno mi sięnie uda :D

    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładny wianek ci wyszedł <3

    http://aiden-ejsmont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny jets ten wianek, od razu skojarzyłaś mi się z rusałką wodną :) hehe
    Kiedyś będę musiała wykorzystać pomysł :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny wianek. Obserwuje liczę na rewanż...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczny... tylko pewnie mi by nie wyszło:(
    Obserwuję:**
    http://lexaslifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyszedł :) Ja kiedyś takie robiłam z kwiatków koniczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczny, zrobilabym taki sam gdybym miala talent do takich rzeczy:(
    obserwuje i zapraszam do mnie <3
    amimitte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wianek! :3
    Zapraszam do mnie:
    http://hogwart-moimi-oczami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny wianek i bardzo udane zdjęcia :)

    skoneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny wianek ale chyba się napracowałaś robiąc go...
    Napisałaś ze odwdzięczasz się za kazda obserwacje, wiec ja juz obserwuje teraz czas na ciebie ;)
    www.agnes-malinowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Very Pretty rose crown! Looks great on you too great post let me know if you would like to follow each other xx haemeandrobecca.blogspot.com xxx

    OdpowiedzUsuń
  18. zawsze chciałam umieć robić wianek jak byłam małą dziewczynką!

    ksiazniczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wygląda dokładnie jak ten sklepowy :)

    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny wygląd bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku , bardzo fajny pomysł z tym wianuszkiem.
    Obserwujeę i licze na rewanż.
    Robie post o początkujących blogerach i jeśli chcesz napisz kilka zadań o sobie i swoim blogu oraz wyśli zdjęcie pod
    magdalenakowal.mk@gmail.com
    a adres bloga to : worldincity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wianek jest śliczny <3
    http://julajulia.blogspot.com/

    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny wianek !
    Zostałaś u mnie nominowana do LBA :)
    http://malwina-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ślicznie to wygląda :)
    ładne zdjęcia
    ps. mogłabyś kliknąć w link na moim blogu?:)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczny wianek, zdjęcia super ♥

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.
    queen-of-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaproponowałaś obserwację, zacznij, a ja się odwdzięczę :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pomysł i ładne wykonanie :-) buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. super pomysł!
    tylko troszkę trudno podobne kwiatki znaleźć no ale zawsze można zrobić haha :)
    http://variouseverything.blogspot.com/2014/08/last-week.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny wianek! :)

    Obserwacja za obserwację? :)
    http://juleqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyszedł świetny! :)

    i zapraszam do siebie, do obserwowania i komentowania, odwdzięczam się tym samym :)

    http://domiinique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. jak pięknie wyszło !:))


    sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda niesamowicie :) , może room tour ( jeśli jeszcze nie robiłaś ) . :)
    Co powiesz na wzajemną obserwacje ?:) - ja już obserwuje :)

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny wianek.

    Pytałaś o wspólną obserwację.
    Ja już obserwuję liczę na rewanż.
    http://myminiblogforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny pomysł !
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście ? Z góry dziękuję :))
    stay-possitive.blogspot.com
    PS. na moim blogu można zamawiać design

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł, muszę sobie taki zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję! Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu!
    http://julajulia.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award_26.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Może nagrałabyś swój codzienny makijaż ? : > w czwartek ide na impreze i nie wiem, jak się pomalowac :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśle nad tym, napewno coś takiego się pojawi :) dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  37. Uwielbiam takie rzeczy diy, a może zrobisz serie back to school na blogu, chyba, że już była, nie wiem, bo dopiero dziś trafiłam na Twojego bloga x

    oliwqqa.blogspot.com - zapraszam również do siebie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. Super wianek:*Możę jakiś lookbook:)

    co powiesz na wspólną obserwacje ?Ja już obsewuje i licze na rewanż:)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. loobook to bobry pomysł na pewno zrobię jakiś w roku szkolnym :)
      ja też obserwuje :D

      Usuń
  39. śliczny wianek kocham takie dodatki :)
    ZAPRASZAM
    cukki-cukkii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Chyba wystąpił jakiś błąd, bo nie pokazujesz mi się w obserwowanych :/
    pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogłabyś sprawdzić jeszcze raz bo od nowa zaobserwowałam ? :)

      Usuń
  41. Bardzo ladny wianek i sliczna modelka <3

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Oooo chętnie bym zrobiła wianuszek :) Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga.

    byisiuuulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam dekoracje tego typu z kwiatami, nawet sama jak byłam młodsza pamiętam że całkiem ładnie robiłam je z konieczny. Fajnym pomysłem może być zastosowanie gotowego szablonu takiego jak opaska, drucik czy nawet nauszniki do oplatania kwiatami - bez znaczenia czy żywymi czy sztucznymi do naklejenia. Może się też spodobać kilka takich propozycji http://www.open-youweb.com/jak-zrobic-wianek-z-kwiatow/ robiłam tylko jedną z nich. A może ktoś mi doradzić czy da się z żywych kwiatów zrobić coś na dłuży czas aby tak szybko nie traciły świeżości?

    OdpowiedzUsuń